Werken in de Sint-Sebastiaanstraat vanaf 19 januari

Geplaatst 15 jan. 2015 00:58 door Ilse Snick

Op maandag 19 januari 2015 start de onderhoudsaannemer met herstellingswerkzaamheden aan de rijweg in de Sint-Sebastiaansstraat.

De duur van de werkzaamheden wordt geraamd op een drietal weken. Er is geen doorgaand verkeer mogelijk. Ook de garages in de straat zullen niet bereikbaar zijn. De situatie wordt ter plaatse duidelijk gesignaleerd.

Bewoners of personen die over een garage beschikken, kunnen terecht bij de firma Vinci Park nv (Hendrik Serruyslaan 38) voor een gratis minderhinderkaart. Daarmee kunt u parkeren op het openbaar domein tijdens de duur van de werkzaamheden. Bij de aanvraag moet een afschrift van de volgende documenten worden gevoegd: identiteitskaart, rijbewijs, inschrijvingsbewijs van het voertuig en eigendomsbewijs of huurovereenkomst.

De Stad vraagt de bewoners van de Sint-Sebastiaanstraat om de huisvuilzakken en pmd, papier en karton tijdens de werkzaamheden te plaatsen op de dichtstbijzijnde straathoek (bereikbaar voor de ophaalwagens).

Voor meer info kunt u terecht bij de directie Openbaar Domein, Vindictivelaan 1, vierde verdieping van het Stadhuis, T 059/80.55.00 of via openbaardomein@oostende.be.