Vrouwendag met Piv Huvluv: schrijf nu in!

Geplaatst 6 mrt. 2014 02:27 door Ilse Snick
In het kader van de ‘Internationale Dag van de Vrouw’ reikt het Economisch Huis Oostende dit jaar voor de zesde keer haar Award uit aan de ‘Meest Verdienstelijke Onderneemster’. ‘Met dit initiatief willen we de vrouwelijke ondernemers uit Oostende een duwtje in de rug te geven en het vrouwelijk ondernemerschap stimuleren’, stelt Niko Geldhof, voorzitter van het Economisch Huis. Voor het eerst is er dit jaar ook een lifetime achievement award.

Dit jaar komen dertien ondernemende dames in aanmerking voor de Award, een kunstwerk van Suzy Vanhooren. ‘We belonen hiermee een onderneemster die door haar originele aanpak een duidelijke meerwaarde betekent voor Oostende’, stelt de voorzitter.

De award wordt uitgereikt op vrijdag 14 maart 2014 in het Economisch Huis, Graaf de Smet de Naeyerlaan 4. Dit jaar brengt stand-up comedian Piv Huvluv op heel eigen wijze een stukje comedy over ‘Vrouwen en hun vrouwendag …’.

De kandidates dit jaar zijn:
Martine Bockstaele (Cartouchke), Ann Vanhoovels en Emelie Herssens (Tri-Active), Felicia Carpentier (Apotheek Godelaine), Chantal Christiaens (Kinderdagverblijf Babaloe), Myriam Tanghe (Edouard Couture), Jasna Ameye (Bakkerij Riviera), Olivia Vanmoerkerke (Winkelpanden), Anja Snauwaert (Café Copador), Dominique Verhaeghe (Notaris Verhaeghe), Els Verhaeghe (Fotografie Soenen, Verhaeghe & C°), Zoé Verstraete (Bistro Zoé), Marleen Panckoucke (Hotel-Restaurant-Feestzaal-Tearoom Groeneveld) en Josta Jacques (Kaaswinkel ’t Bretoentje).

Programma 14 maart 2014:
12u: : ontvangst
12u30: optreden van Piv Huvluv over ‘vrouwen en internationale vrouwendag’
13u:  -uitreiking award ‘meest verdienstelijke onderneemster 2014’
        -uitreiking lifetime achievement award aan Flory Witdoeckt
13u15: netwerkmoment met hapjes en een drankje

Om praktische redenen graag inschrijven (voor 10 maart 2014).