Veel belangstelling voor stand Economisch Huis op Jaarbeurs

Geplaatst 24 mei 2012 07:53 door Ilse Snick

Het Economisch Huis Oostende staat met een stand over de Belle Epoquewijk op de Jaarbeurs van Bredene. De stand lokte het voorbije weekend al vele honderden geïnteresseerden.  In de Belle Epoquewijk laat de stad momenteel meerderde straten vernieuwen. Met Europese steun wordt er ook hard gewerkt aan een actieplan voor de Belle Epoque. Het is de doelstelling om er een nieuw centrum van economische bloei voor Oostende te realiseren. De taak van het Economisch Huis is om de huidige handelaars te ondersteunen en te motiveren en nieuwe starters aan te trekken. ‘We bezorgen de Belle Epoquewijk een hip imago’, verduidelijkt Bart Bronders, voorzitter van het Economisch Huis.

Ruim 500 beursbezoekers vulden inmiddels de enquête in van het Economisch Huis over Oostende als shoppingstad. Iedereen die de beknopte vragenlijst invult krijgt een balpen met USB-stick.  ‘De resultaten uit dit onderzoek zullen ons toelaten Oostende nog beter te promoten als dé shoppingstad aan zee’, verduidelijkt gedelegeerd bestuurder Gunther Vanpraet. Ook dit weekend is het Economisch Huis terug te vinden op de Jaarbeurs van Bredene.