Team Economisch Huis is klaar voor Marathon Oostende

Geplaatst 18 sep. 2013 01:07 door Ilse Snick

Groep Verhelst, Stad Oostende, KBC, BPost, CM, AZ Damiaan en BC Telenet Oostende ... Het zijn slechts enkele voorbeelden van bedrijven en organisaties die momenteel volop aan het trainen zijn voor de eerste editie van de Bedrijven Challenge tijdens Marathon Oostende.

Ook het team van het Economisch Huis gaat deze sportieve uitdaging aan. We deden hiervoor onder meer een beroep op de lange benen van zanger en presentator Rick de Leeuw, die het team komt versterken.

Collega’s die samen willen inschrijven en voor de eer van hun werkgever lopen, komen in een extra klassement terecht. De Challenge van de Oostendse bedrijven richt zich op de lopers van de Halve Marathon en de 8 km. Voor deze twee afstanden zullen de drie bedrijven waarvan de deelnemende lopers best scoren een beker krijgen, die ongetwijfeld een ereplaatsje krijgt op de balie van het bedrijf in kwestie.

Groepen die zich samen willen inschrijven hoeven dit niet via de website te doen, maar via het mailadres:marathon@visitoostende.be. Per bedrijf of organisatie wordt een minimum aantal van 10 lopersvooropgesteld.

De derde editie van Marathon Oostende vindt plaats op zondag 29 september. Het startschot voor de Marathon en de Halve Marathon wordt om 10 uur gegeven aan de Drie Gapers op de Zeedijk. Een kwartier later start ook de 8 km loop.

Individueel inschrijven is uiteraard ook nog steeds mogelijk via: www.marathonoostende.be