TAZ stelt voor: Businessclub 2013

Geplaatst 23 mei 2013 04:49 door Ilse Snick
Theater Aan Zee (TAZ) ontplooide zich tot één van de topzomerevenementen in Oostende en werd door Knack vorig jaar uitgeroepen tot één van de meest swingende cultuurfestivals van het land. Zoiets verdient steun van de plaatselijke instanties en bevolking, en dus zeker ook van de handelaars en ondernemers uit de regio, die er toch jaar na jaar de positieve effecten van kan vaststellen.

Voor de bedrijven ontwikkelde TAZ een exclusieve businessclub. Een plek waar u het nuttige met het aangename kan combineren, in een culturele ambiance. Even geen ‘business as usual’, maar prettig zakendoen in een ongedwongen festivalsfeer!

U ontvangt van TAZ bijzondere relatie -en netwerkmogelijkheden, niet enkel tijdens het zomerfestival, maar ook tijdens het jaar!

Dankzij uw investering kan TAZ de impact die het festival heeft, behouden en een groot en nieuwsgierig publiek blijven aantrekken. U draagt bij aan een vitaal maatschappelijk en cultureel klimaat in Oostende! En dat is weer goed voor zowel inwoners als bedrijfsleven!

HIER LEEST U ALLE DETAILS EN FORMULES VAN DE TAZ BUSINESSCLUB. INSTAPPEN KAN REEDS VANAF 250 EURO.