Stad zoekt exploitanten voor 2 handelszaken op de Visserskaai

Geplaatst 13 mrt. 2013 03:36 door Ilse Snick

De stad Oostende is eigenares van 2 handelsruimtes op de gelijkvloerse verdieping met bijhorende kelderruimtes in de in oprichting zijnde residentie Zilvermeeuw in de Visserskaai 27, bij het kadaster gekend in de in de 1ste afdeling sectie A als nummer 620 X 7, met een oppervlakte volgens het Kadaster van 425 m².

De 2 handelszaken vertegenwoordigen elk 80/1000 grondaandeel. Handelszaak 1 heeft een netto-vloeroppervlakte van 160,73m² en een bijhorende kelderruimte met een oppervlakte van 82,33m². Handelszaak 2 heeft een netto-vloeroppervlakte van 153,48m² en een bijhorende kelderruimte met een oppervlakte van 70,01m².

De handelszaken worden in cascovorm opgeleverd, de bijhorende kelders zullen volledig ingericht zijn.

De stad Oostende wenst beide handelszaken via een erfpacht te verhuren voor een nog te bepalen termijn. Het is de bedoeling om met de geïnteresseerde kandidaten gesprekken te voeren naar mogelijke invullingen voor de handelszaken. Op basis van deze gesprekken zal een oproep tot de belangstellenden worden gedaan waarbij de handelszaken in erfpacht worden gegeven mits naleving van de dan op te leggen modaliteiten. De toekenning van de handelszaken zal indien er meerdere kandidaten geïnteresseerd zijn bij opbod worden toegewezen.

Info: Gregory Casteels, bestuurssecretaris, tel. 059/56.20.87.