Schrijf snel in: Met Belgerinkel naar de Winkel

Geplaatst 31 mrt. 2014 04:31 door Ilse Snick   [ 31 mrt. 2014 05:18 bijgewerkt door Economisch Huis ]
Zet uw zaak in de kijker en neem deel aan Met Belgerinkel naar de Winkel! Het is ondertussen al het 6de jaar op rij dat Oostende zich engageert voor dit evenement. Elk jaar opnieuw wordt het concept meer en meer gesmaakt door de Oostendenaar. Dit jaar loopt de campagne van zaterdag 26 april tot zaterdag 31 mei

Klanten die uw handelszaak bezoeken te voet of met de fiets dragen op hun manier een steentje bij aan de leefbaarheid en het milieu hier in Oostende. Met deze campagne geven wij u de kans om hen hiervoor te belonen.

Anders dan andere jaren
Nieuw dit jaar is dat u elke fietsende klant beloont met een Belgerinkel-lot in plaats van een stempel op een spaarkaart. Om kans te maken op mooie prijzen is het de bedoeling dat de klant zijn lotnummer registreert op de Belgerinkel-website (www.belgerinkel.be) . De hoofdprijs is een prachtige Achielle retrofiets, uitgereikt door de stad Oostende.

Deelnemen aan deze campagne is volledig gratis! Alle kosten (inschrijving + uw pakket met campagnemateriaal) worden betaald door onze stad.

Om dit jaar deel te nemen kunt u zich inschrijven tot 10 april via www.belgerinkel.be/handelaar. Midden april bezorgen wij u uw campagnemateriaal.

We hopen dat u meehelpt om van “Met Belgerinkel naar de Winkel” opnieuw een succes te maken!

Voor meer info kunt u terecht bij:
Economisch.huis@oostendewerkt.be