Pop-up store Team Shop verwent wielerfans

Geplaatst 19 nov. 2013 06:57 door Ilse Snick
In het Oostendse winkelcentrum Feest- en Kultuurpaleis opende vorige vrijdag de pop-up store Team Shop de deuren. Twee maanden lang kun je er elke dag terecht voor de officiële wieleroutfits en accessoires van je favoriete koersteam.

Tijdens het jaar staat de Team Shop oftewel Boutique des Equipes op alle grote koersen, gaande van de Ronde van Frankrijk en de Vuelta tot de Amstel Gold Race, Parijs-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen. In haar Team Shop verkoopt Mia Lingier de outfits en ook allerhande accessoires van alle bekende wielerteams, evenals de kledij van de landenploegen.

Voortaan kunnen supporters, wielerliefhebbers en wielertoeristen nu ook twee maanden lang terecht in de pop-up store van de Team Shop. De winkel in het Oostendse Feest- en Kultuurpaleis opende op 15 november de deuren en is dagelijks open tot en met 15 januari 2014 en dit van 10 tot 18 uur. Je vindt de Team Shop tussen Twice as Nice en de winkel van Swarovski.

‘Normaal gezien is dit voor ons een rustige periode. Het seizoen start voor ons pas opnieuw eind januari met de grote beurzen zoals Velofollies en de London Bike Show. Dat wij twee maanden een pop-up store kunnen openen in Oostende is mooi meegenomen’, stelt zij. De Team Shop voorziet de komende weken in heel wat speciale acties. Zo krijgen de klanten een goodiebag met gadgets. Elke week kan je een leuke en unieke prijs winnen. Zo worden er in de pop-up store onder meer tickets voor de cyclocross verloot onder de klanten. Je kunt er zelfs een gesigneerde trui winnen van Chris Froome, winnaar van de Tour de France, en een gesigneerde WK-trui van wereldkampioen Rui Costa.

Ook voor Oostende is de pop-up store Team Shop positief. ‘Niet alleen zet je op deze manier een leegstand winkelpand op een positieve manier in de kijker. Je brengt de bezoekers aan Oostende ook een uniek en attractief aanbod’, stelt Niko Geldhof, schepen voor lokale economie, die de pop-up store in het Feest- en Kultuurpaleis vrijdag officieel opende.