O'Sea, Lady Verdievel en Ensorinstituut pakken uit met Mode Event

Geplaatst 16 sep. 2014 23:22 door Ilse Snick

In het Oostendse bedrijf O'Sea - Vereecke Cosmetics vindt op vrijdag 19 september het evenement Make-up meets Fashion plaats: een catwalk,de nieuwste trends in mode en make-up, bodypainting, make-overs, een wervelende modeshow ...  Voor dit unieke event slaan drie Oostendse partners de handen in elkaar: het bedrijf O'Sea, kledingzaak Lady Verdievel en het Ensorinstituut, de school voor Bio Esthetiek en Haarzorg.

O’Sea, voorheen Vereecke Cosmetics, is vandaag de absolute referentie wanneer het gaat om totaalconcepten voor schoonheids- en lichaamsverzorging. Het Oostendse bedrijf is  gevestigd in een volledig vernieuwd en uitgebreid gebouw, dat de sfeer van wellness en professionaliteit uitstraalt. Daar zal vrijdagavond vanaf 19.30 uur ook het event Make-up meets Fashion plaatsvinden.

Acht modellen showen op een catwalk tussen de displays van O’Sea de nieuwste herfsttrends. Lady Verdievel, de gekende dameszaak uit Oostende levert de kledij. Leuk is dat de modellen allen klanten zijn van Lady Verdievel. De dames worden voor deze gelegenheid opgemaakt en gecoiffeerd door leerlingen van het Oostendse Ensorinstituut en uiteraard maken ze hiervoor gebruik van de producten van O’Sea – Vereecke Cosmetics. ‘Het leek ons de ideale gelegenheid om de nieuwste trends in make-up te tonen aan onze klanten’, verduidelijkt zaakvoerster Karin Dobbelaere.

‘Het is niet evident om nieuwe make-up trends op een toffe manier te presenteren. Door de samenwerking met Lady Verdievel en het Ensorinstituut kunnen we uitpakken met een heuse modeshow’, vervolgt ze. En Karin Dobbelaere licht graag een tipje van de sluier. ‘Dit najaar zijn de smokey eyes weer helemaal terug. Grijstinten voeren de hoofdtoon wat de ogen betreft. Voor de lippen gaan we naar de rode tinten: van kersenrood en aardbeirood over wijnrood tot bordeaux en zelfs purper, het kan allemaal. Nieuw zijn ook de glow-me-up producten, die in plaats van een volledige foundation eerder wat highlights geven. Ze zorgen voor een zachte en subtiele schijn op gelaat, schouders of decolleté’, legt ze uit.

Tijdens de modeshow zullen professionele make-up artiesten van O'Sea make-up demonstraties geven. Nadien kunnen enkele aanwezigen genieten van een make-over. De leerlingen van het Ensorinstituut zullen ook enkele modellen bodypainten. 'Het wordt ongetwijfeld een bijzonder bruisende avond', besluit Karin Dobbelaere.