Ondernemersforum Wellness

Geplaatst 7 apr. 2014 00:38 door Economisch Huis   [ 7 apr. 2014 00:41 bijgewerkt ]

Ondernemerscentra West-Vlaanderen organiseert in samenwerking met Unizo OndernemersForum een begeleidingstraject op maat voor ondernemers uit de wellness-sector.

Het traject omvat een cyclus van 10 avondsessies waarbij telkens een concreet en actueel onderwerp wordt behandeld onder begeleiding van een expert. De sessies kunnen ondernemersgerelateerd zijn zoals efficiënt netwerken, time management of fiscale optimalisatie. Daarnaast zijn er sessies die specifiek gericht zijn op de wellness-sector zoals de groeiende verwevenheid met de zorgsector, nieuwe trends en oude tradities, creatieve linken met de toeristische sector,… In het programma is ook ruimte om in te spelen op jouw suggesties. Jullie kunnen meebeslissen hoe we de open sessies invullen. Je mag ook een aantal inspirerende bedrijfsbezoeken verwachten.

Met het OndernemersForum stappen we af van de traditionele leerling-meester-methode. Jouw expertise en ervaringsuitwisseling staan centraal in dialoog met de ervaringen van jouw collega-ondernemers en de expert.

Een ervaren peter of meter uit de sector is jouw coach. Hij of zij volgt samen met de deelnemers het traject en is de spelverdeler tijdens de sessies. De peter/meter deelt zijn ervaringen met de groep en je kan altijd bij hem of haar terecht voor concrete vragen of advies.

Elke bijeenkomst wordt afgesloten met een gezellige drink, die toelaat te netwerken met andere ondernemers-groepsleden.

Het OndernemersForum staat open voor alle ondernemers: pré-starters, starters en wie al een tijdje actief is. Verruim je netwerk, verdiep je kennis, schaaf je vaardigheden bij: Boost je business!

Jouw thema's

Graag informeren we bij jou, voor de open sessies en nieuwe initiatieven, welke thema’s of onderwerpen u graag eens aan bod wil laten komen. Ze kunnen zowel ondernemersgerelateerd zijn als sectorspecifiek. Klik hier om jouw mening te laten horen.

Wanneer & waar?

We komen telkens op dinsdagavond bijeen, één à twee maal per maand op diverse centrale locaties in West-Vlaanderen. De eerste sessie start op dinsdag 29 april 2014. Er is telkens onthaal met broodjes om 19u, de sessie start om 19u30.

Kostprijs?

Voor 500 EUR (excl. BTW) neemt u als lid van UNIZO een jaar lang deel aan het OndernemersForum (600 EUR voor niet-leden). Ondernemerscentra West-Vlaanderen geeft u een korting van 100 euro. Gebruikt u  daarbovenop de KMO-Portefeuille, dan betaalt de Vlaamse Overheid 50% van uw deelnamebijdrage. Zo betaalt u als lid nog maar 200 EUR  of 300 EUR voor niet-leden, volledig fiscaal aftrekbaar!

Voor een tweede inschrijving door een partner of medewerker van hetzelfde bedrijf krijgt u 50% korting: 250 EUR voor UNIZO-leden en 300 EUR voor niet-leden. Ondernemerscentra West-Vlaanderen geeft daarbovenop een korting van 50 EUR. Met de KMO-Portefeuille betaalt u dan netto slechts 100 EUR als UNIZO-lid en 150 EUR als niet-lid.

Meer info & inschrijven?

Thierry Coryn