Ondernemend Oostende: op 27 januari in het Kursaal

Geplaatst 13 jan. 2014 03:36 door Ilse Snick
Provincie van de stille kampioenen!
De nieuwjaarsreceptie Ondernemend Oostende vindt dit jaar plaats op maandagavond 27 januari in het Kursaal.
Het thema voor de Voka-nieuwjaarsrecepties 2014 is ‘stille kampioenen’. Stille kampioenen zijn West-Vlaamse bedrijven die lokaal nog te weinig gekend of erkend zijn maar internationaal tot de top behoren in een niche markt.
Wij stellen in elke regio enkele stille kampioenen voor. Hun verhaal, hun aanpak en hun strategie kan inspireren… want wellicht heeft u ook het potentieel om kampioen te worden, als u er op vandaag nog geen bent.
18u30: onthaal en badging
19u00:  Vooruitblik tentoonstelling De Zee
            2% economische groei - M. Delbaere, voorzitter Voka
            Groei in Oostende - J. Verborgh, ondervoorzitter Voka
            Stille kampioenen aan het woord
            Uitreiking Vuurpijlen
19u50: Feestelijke receptie
Ondernemend Oostende is een gezamenlijk initiatief van de Beenhouwerskring Oostende-Nieuwpoort, Confederatie Bouw West-Vlaanderen, Confederatie van Immobiliënberoepen Kust, Horeca Middenkust, JCI Oostende Middenkust vzw,Oostendse Havengemeenschap, Syntra West, Unizo Noord-West-Vlaanderen, Verenigde Handelaars Bonden Oostende en Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen.
Dit initiatief telt meer dan 70 partners, waardoor Ondernemend Oostende het grootste ondernemerstreffen in de regio is.
Wil u ook deel uitmaken van de dynamiek van Oostende, schrijf u vandaag nog in via deze link.