Marathon Oostende stelt voor: eerste Challenge voor bedrijven

Geplaatst 16 jul. 2013 08:39 door admin Oostendewerkt.be   [ 16 jul. 2013 08:39 bijgewerkt ]
Marathon Oostende
De Stad aan Zee pakt op zondag 29 september uit met de derde editie van de Marathon Oostende, die dit jaar geldt als Belgisch en Vlaams Kampioenschap. Het startschot wordt om 10 uur gegeven aan de Drie Gapers op de Zeedijk. Nieuw dit jaar is de Challenge voor bedrijven, verenigingen en organisaties.

Collega’s die samen willen inschrijven en voor de eer van hun werkgever lopen, komen in een extra klassement terecht. De Challenge van de Oostendse bedrijven richt zich op de lopers van de Halve Marathon en de 8 km. Voor deze twee afstanden zullen de drie bedrijven waarvan de deelnemende lopers best scoren een beker krijgen, die ongetwijfeld een ereplaatsje krijgt op de balie van het bedrijf in kwestie.

Groepen die zich samen willen inschrijven hoeven dit niet via de website te doen, maar via het mailadres: marathon@visitoostende.be. Per bedrijf of organisatie wordt een minimum aantal van 10 lopers vooropgesteld.

Individueel inschrijven is uiteraard ook nog steeds mogelijk via: www.marathonoostende.be