JCI pakt uit met 'Business Boost in a sixpack'

Geplaatst 25 jan. 2016 06:24 door Ilse Snick
 JCI Oostende Middenkust is gestart met een 6-delig business pakket 'Bussiness boost in a six pack'. 'We richten we ons vooral tot jonge mensen met ondernemersbloed binnen en buiten JCI. We willen hen inspireren en prikkelen om te ondernemen. Het traject dat we aanbieden bestaat uit 6 verschillende disciplines die de ondernemersgeest een boost geven', luidt het.

Twee zeer geslaagde sessies zijn reeds achter de rug.

De derde wordt een uniek bedrijfsbezoek 'Achter de schermen bij Daikin', olv Dhr. Hoorelbeke op 3 februari 2016.

Het onthaal start om 18u30. Na een uiteenzetting van dhr Hoorelbeke start om 19u30 de rondleiding. Afsluiten doen we met een hapje en een drankje.

Inschrijven (30 euro deelnameprijs) kan tot 31 januari 2016 via business@jciom.be en mits betaling op BE85 7510 0425 4906

Na deze activiteit staan er nog 3 activiteiten gepland.

Een speedBEEP sessie op 17 februari 2016:  'BEEP staat voor “Business Experience Exchange Platform” en is een concept dat ontwikkeld werd door een groep ondernemers uit onze regio. In kleine teams gaan we met behulp van een set themakaarten en een moderator zoeken we naar oplossingen voor de obstakels die elke ambitieuze “young professional” wel eens tegenkomt'.

Een ondernemersdiner op 23 maart 2016: 'Het is de bedoeling dat er verschillende tafels samengesteld worden, met telkens aan de kop van de tafel een inspirerend en ondernemend persoon die graag zijn/haar ervaringen deelt met de jonge tafelgenoten. Het diner bestaat uit 3 of 4 gangen, waarbij na iedere gang doorgeschoven wordt naar een andere tafel. Na de koffie voorzien we nog tijd voor eventuele individuele gesprekken'.

Een Business & Netwerking Dag op 30 april 2016: 'We sluiten af met de ultieme workout: een hele dag unieke en boeiende sprekers met tussenin veel gelegenheid tot netwerken'.

Meer info over deze activiteiten kan je terugvinden op de website (www.jciom.be) of de facbookpagina ((https://www.facebook.com/jcioostendemiddenkust)