Investeer in Tax Shelter en bespaar belastingen

Geplaatst 6 dec. 2012 00:49 door Ilse Snick
Bent u bezig met de afsluiting van het boekjaar en ziet het er naar uit dat u veel belastingen zal moeten betalen? Bij Casa Kafka Pictures kunt u via de Tax Shelter in een gunstig klimaat investeren in een Vlaamse film, waardoor u kan genieten van een fiscale vrijstelling. Zo kunt u de succesvolle ontwikkeling van het Vlaamse filmlandschap verder steunen én geld besparen.

Casa Kafka Pictures is een onafhankelijke Tax Shelter intermediair die instaat voor de goede opvolging van uw Tax Shelter investering. Dankzij deze fiscale overheidsmaatregel kunt u belastingen besparen tot op de helft van uw belastbare gereserveerde winst. 150% van uw investeringsbedrag wordt namelijk fiscaal vrijgesteld en dit tot maximum 50% van uw winst. Op jaarbasis levert dit een gegarandeerd minimum rendement van 4,52 % netto op uw totale investering.

Dankzij een Tax Shelter investering geniet uw vennootschap daarnaast van mooie fiscale effecten op de balans en op het beheer van de voorafbetalingen belastingen. Bij de sluiting van het boekjaar wordt er een verhoogde reserve gecreëerd, in vergelijking met niet-gebruik van het fiscaal voordeel. Zo bereikt u tot een toename van het eigen vermogen, de optimalisatie van de notionele intresten en de uitbetaling van een hoger dividend.

Door de vermindering van de belastingen op het lopende boekjaar kan uw vennootschap ook bepaalde voorafbetalingen verminderen of zelfs elimineren. U kunt een vermeerdering van belastingen vermijden en genieten van een positief effect op de cashflow.

Tax Shelter intermediair Casa Kafka Pictures heeft een uitgelezen Vlaams/ Belgisch profiel. CEO Isabelle Molhant heeft haar wortels in Oostende en kiest niet zelden voor films die een link hebben met West-Vlaanderen. Bovendien is Casa Kafka Pictures ook partner van Filmfestival Oostende.

Info: www.casakafka.be, cd@casakafka.be of 02/730.44.04.