Inschrijven voor Shoppingdagen en Braderieën

Geplaatst 22 mei 2015 07:05 door Ilse Snick
Na de geslaagde Late Night Shopping van 15 mei zijn we momenteel volop bezig met de voorbereiding van de volgende shoppingevenementen:

-Shoppingdagen 27-28-29-30 juni in heel Oostende
-Zomerbraderie 24-25-26 juli in het centrum van Oostende
-Herfstbraderie 2-3-4 oktober in het centrum van Oostende

Ook nu weer rekenen we op uw enthousiaste medewerking en roepen we alle handelaars op om deel te nemen aan deze initiatieven en zo Oostende nog beter te profileren als dé Shoppingstad aan Zee!

SHOPPINGDAGEN:

Hebt u interesse om deel te nemen aan de Shoppingdagen van eind juni, dan kunt u inschrijven via deze link: http://goo.gl/forms/qAyNBCSGlA

Let wel: de Shoppingdagen zijn geen braderie, het is dus niet de bedoeling van buiten te staan (er kan ook geen braderiemateriaal besteld worden). Elke deelnemer krijgt van ons wel een bewijs dat hij ingeschreven is voor dit evenement en bijgevolg korting kan geven aan de klanten (eventueel voor te leggen bij controle door de FOD Economie).

Deelnemen aan de Shoppingdagen is gratis voor de leden van de vzw Centrummanagement en voor de leden van de Handelaars Belle Epoque.Niet- leden die toch willen deelnemen betalen VOOR 15 juni 150 euro aan de VHB op het rekeningnummer: BE63 2800 7718 0008 met vermelding: Naam Winkel, Deelname Shoppingdagen 2015.

BRADERIEËN:

Zowel de Zomerbraderie van 24-25-26 juli als de Herfstbraderie van 2-3-4 oktober vinden dit jaar weer plaats in het hele centrum van Oostende (de zone CMO) en duren telkens drie dagen.

Via deze link kun je inschrijven voor de braderieën en eventueel ook braderiemateriaal bestellen: http://goo.gl/forms/m3rVCYpoYV

Enkel wie buiten staat met een stand, betaalt voor de deelname. Deelnemen zonder stand buiten is gratis.

Deelnameprijzen per braderie
-Deelname zonder stand buiten: GRATIS
-Deelname met stand buiten per braderie:
        °Kapellestraat-Adolf Buylstraat-Wapenplein-Marie-Joséplein: 50 euro
        °Andere straten: 25 euro

Let wel: inschrijven via de link is verplicht (ook als je geen materiaal nodig hebt)!
MATERIAAL DIENT AANGEVRAAGD VOOR 25 JUNI 2015!
Overschrijven kan op rekeningnummer BE76 7512 0710 0595 van de vzw CMO met vermelding: Naam winkel, deelname braderies 2015

Als het verschuldigde bedrag niet betaald is uiterlijk eind juni, dan is de inschrijving niet geldig en wordt er ook geen materiaal geleverd.

Voor meer info over het Shoppingweekend en de Braderieën kunt u terecht bij volgende contactpersonen:

-Eddy Vercaemer, Braderieverantwoordelijke CMO:  eddy.vercaemer@telenet.be of 0475/37.86.08.
-Karen Simoens, Evenementen Toerisme Oostende: k.simoens@toerisme-oostende.be of 059/25.53.14.