Belle Epoquewijk in de kijker tijdens Dag van de Boulevard

Geplaatst 25 apr. 2013 02:29 door Ilse Snick

Het project Belle Epoquewijk staat zaterdag 26 april centraal tijdens de Dag Van de Boulevard. In de Alfons Pieterslaan 55 verzorgt het Economisch Huis Oostende een infopunt over de Belle Epoquewijk. Bedoeling is om de bezoekers en klanten van de deelnemende handelszaken te informeren over dit project om de wijk te promoten.

In het Infopunt Belle Epoquewijk krijgen alle bezoekers een overzicht van de acties die Oostende tot nu ondernam zoals de heraanleg van straten en pleinen en de realisatie van de Belle Epoque Shoppingtassen die door de handelszaken werden uitgedeeld aan hun klanten.   De reportage over de Belle Epoquewijk van Weekendje Weg op VijfTv en het kleurrijke animatiefilmpje dat over dit stadsdeel werd gemaakt, zullen doorlopend te zien zijn in het Infopunt. Aan de hand van een citymap tonen we ook tot waar de grenzen van de nieuwe Belle Epoquewijk Oostende reiken.

In primeur wordt een uniek en tof postkaartje verdeeld in dezelfde stijl als het animatiefilmpje. De postkaart promoot de Belle Epoquewijk als winkelsfeergebied en verwijst naar haar historisch verleden als een authentiek stukje Oostende.

Kom dus zeker eens tot bij het infopunt en leer de Belle Epoquewijk beter kennen!

Het Belle Epoqueproject is een samenwerking tussen stad Oostende en het Economisch Huis met de steun van Europa en EFRO.

www.belle-epoquewijk.be