B2B Smaakmarkt in Fort Napoleon op 17 oktober

Geplaatst 4 okt. 2016 01:02 door Ilse Snick
Consumenten kiezen steeds meer voor producten uit eigen streek. Authentieke producten uit eigen streek, met een verhaal en een onweerstaanbare kwaliteit en smaak zijn hip en trendy geworden. Het is als ondernemer zeker belangrijk om mee te gaan in deze trend.
100% West-Vlaams brengt op MAANDAG 17 oktober van 14 tot 21 uur, verschillende lokale producenten samen in Fort Napoleon.
Waarom moet u zeker komen?
U krijgt de kans om op ??n middag de heerlijkste producten uit uw regio te ontdekken en te proeven aangeprezen door de producenten zelf.
?EXTRA: elke aanwezige bezoeker maakt kans op een individuele coachingsessie/screening "Buitengewone Klantenbeleving" door Brian Legain ter waarde van EUR 500.
Aarzel niet, schrijf u in tot en met 13 oktober via onderstaand formulier en ontdek op ??n middag de heerlijkste ambachtelijke, lokale & 100% West-Vlaamse producten.<http://100procentwest-Vlaams.us7.list-manage.com/track/click?u=e12df5e288c6cd71d7cf37a3f&id=352e50ef3a&e=02add56abf>
PRAKTISCHE INFORMATIE:
Waar en wanneer
Maandag 17 oktober 2016 van 14 tot 21 uur - Fort Napoleon - Vuurtorenweg 13- 8400 Oostende
*         Doorlopend beursbezoek van 14 tot 21 uur.
*         Interactieve workshop "Buitengewone klantenbeleving".
Brian Legein licht toe hoe u en uw medewerkers kunnen zorgen voor een "Buitengewone klantenbeleving". U leert inspelen op de 8 universele noden en behoeften van uw klanten.
U kunt gratis deelnemen aan ??n van deze sessies (1,5uur). De eerste start om 16 uur en de tweede om 19 uur. Schrijf zeker in via het onderstaand formulier want de plaatsen voor de workshop zijn beperkt. (max. 2 per organisatie)<http://100procentwest-Vlaams.us7.list-manage.com/track/click?u=e12df5e288c6cd71d7cf37a3f&id=1e371146fd&e=02add56abf>
Voor wie?
Uitbaters van horeca, retail, buurtwinkels, delicatessezaken,... uit West-Vlaanderen. Kortom iedereen die professioneel wil werken met lokale producten en dit als troef wil inzetten voor zijn/haar bedrijf.
Inschrijven? Via het online webformulier ten laatste op 13 oktober 2016.<http://100procentwest-Vlaams.us7.list-manage.com/track/click?u=e12df5e288c6cd71d7cf37a3f&id=53336796d4&e=02add56abf>

Info: www.pomwvl.be/b2bfortnapoleon