ASAP helpt Wim Bosman met nieuw kantoor in Oostende

Geplaatst 9 dec. 2013 04:30 door Ilse Snick
ASAP.be opent een nieuw kantoor in de Graaf de Smet De Naeyerlaan 15 in Oostende. ASAP.BE combineert daarmee een ‘traditioneel jobkantoor’ met een instroom-hub voor Wim Bosman. Deze Europese logistieke dienstverlener is een van de belangrijkste werkgevers van Oostende. Wim Bosman koos onlangs exclusief voor ASAP om de instroom en rekrutering van personeel voor de vestiging in Oostende in goede banen te leiden.

Het nieuwe kantoor ziet er anders uit dan anders. Er zijn fonkelnieuwe lichtreclames en gevelbanden van ASAP, er zijn open etalages met vacatures, maar tegelijk zijn er ook vensterhoge kleefstrips in de huisstijl en met het logo van Wim Bosman.

'Dat dubbel karakter is er inderdaad', zegt Ellen Van Damme, Cluster Manager XL voor de ASAP HR Group. 'Naast gewoon jobkantoor voor tijdelijke en vaste jobs, zit hier voortaan ook één medewerkster die zich uitsluitend bekommert om de instroom van personeel voor Wim Bosman. Als een van de grootste werkgevers van Oostende zoekt Wim Bosman continu naar heftruck- en reachtruckchauffeurs, handlangers, chauffeurs CE en C met ADR-attest. Wij helpen hen met een kantoor in de buurt van hun vestiging.'