Economisch nieuws‎ > ‎Archief 2010‎ > ‎

Cursussen internetmarketing voor kmo’s

Geplaatst 9 nov. 2010 08:03 door admin Oostendewerkt.be   [ 9 nov. 2010 08:03 bijgewerkt door Nathalie De Weerdt ]

De organisatie AIM (the Association of Internet Marketing) lanceert een lessenreeks internetmarketing voor Vlaamse kmo’s. Dat schrijft Het Nieuwsblad.

In de maand november worden in diverse industrieparken over het hele Vlaamse gewest introductiecursussen georganiseerd.

De bedrijven zullen er concrete tips en uitleg krijgen over de voor- en nadelen van e-marketing. De campagne wordt ondersteund via de website www.misdebusniet.be. De helft van de opbrengst van de cursus gaat naar BOKS , een organisatie die zich inzet voor mensen met een stofwisselingsziekte.

Uit onderzoek door het IAB (Interactive Advertising Bureau Belgium) bleek dat online reclame in 2008 slechts 10,4% van de Belgische mediabestedingen uitmaakte. In Nederland is dat 20%.

Comments