Economisch nieuws‎ > ‎Archief 2010‎ > ‎Archief 2008‎ > ‎

Oostendenaar aan de top van de Europese Reclamewereld

Geplaatst 9 nov. 2010 07:12 door admin Oostendewerkt.be   [ 9 nov. 2010 07:12 bijgewerkt door Nathalie De Weerdt ]

Oostendenaar Peter Ampe begon zijn loopbaan als journalist bij het Oostendse weekblad Tips. Daarna ging hij aan de slag in de reclamewereld. Anno 2008 wordt hij beschouwd als een van de creatiefste reclamemakers in Europa.

Jaar na jaar wordt hij in Cannes bekroond met Gouden Leeuwen voor zijn opvallende reclamecampagnes. Samen met Katrien Bottez vormt hij creatieve brein van Duval Guillaume Brussels.

Voor de eerste keer zal hij in zijn thuisstad uitleg komen geven over de reclamewereld, over zijn loopbaan, over de kostprijs van campagnes, over hoe Oostendse bedrijven (groot en klein) zich kunnen verkopen aan de buitenwereld.

Het Economisch Huis Oostende organiseert samen met Voka, Resoc en Start People een informatiesessie over de reclamewereld met als gastsprekers Peter Ampe en Katrien Bottez van Duval Guillaume Brussels.

Wanneer: vrijdag 3 oktober, van 12 tot 14 uur.

Waar: Kinepolis Oostende (gratis parking) – Koningin Astridlaan 12

Programma:

- 2 tot 12.30 uur: drankje en hapje

- 2.30 tot 13.10 uur: toelichting door Peter Ampe en Katrien Bottez

- 13.10 tot 13.30 uur: vraagstelling

- 3.30 tot 14 uur: lichte lunch (mobiel) en drankje

Kostprijs: 15 euro (excl. Btw)

Klik op de url in de tabel "Newsflash Informatie" hieronder om de uitnodiging voor dit evenement te downloaden. Deze kan je dan invullen en per fax of per e-mail opsturen naar het adres op de uitnodiging.

Comments